کم خونی در نارسایی کلیه عقل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در نارسایی کلیه عقل چیست و چگونه آن را درمان

کم خونی در نارسایی کلیه چه دلیل و چگونه آن را درمان است؟ در واقع، کم خونی یک بیماری است که در آن تعداد سلول های قرمز خون یا هموگلوبین کمتر از نرمال است. برای مردان، کم خونی معمولا به عنوان سطح هموگلوبین کمتر از 13.5 گرم / 100 میلی لیتر و در زنان به عنوان هموگلوبین کمتر از 12.0 گرم / 100 میلی لیتر تعریف شده است.
چرا کم خونی در بیماری های کلیوی رخ داده است؟
کم خونی است که توسط یا کاهش در تولید سلول های قرمز خون یا هموگلوبین، و یا افزایش از دست دادن و یا تخریب سلول های قرمز خون ایجاد می شود. شما می دانید، کلیه ها است بسیاری از توابع و یکی از آنها این است که به تنظیم تولید سلول های قرمز خون در بدن، به طوری که یک بار کلیه ها آسیب می بینند، کم خونی به عنوان یکی از علائم رخ داده خواهد شد.
علائم و نشانه های کم خونی چه هستند؟
برخی از بیماران مبتلا به کم خونی هیچ نشانه ای ندارند. دیگران ممکن است احساس خستگی، زود خسته، به نظر می رسد رنگ پریده، احساس مسابقه قلب، تنگی نفس، و / یا بدتر شدن مشکلات قلبی.
چگونه به درمان کم خونی در بیماری های کلیوی؟
کم خونی می تواند از طریق آزمایش خون ساده تشخیص به نام شمارش سلول خون کامل (CBC). هنگامی که شما در پیدا کردن شما آن را کردم شده است، شما باید اقدامات حق دور برای جلوگیری از آن را از بدتر شدن را.
درمان کم خونی تا حد زیادی متفاوت است و بسیار بستگی به علت خاص است. اما برای نارسایی کلیه بیمار نکته کلیدی برای تنظیم کم خونی است برای درمان بیماری کلیه از ریشه آن است. تنها کلیه های آسیب دیده ترمیم شد، تمام کسانی که علائم ناشی از آن را به تدریج ناپدید خواهد شد.
اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز و یا سوالات دیگر در مورد آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: